fredag 27. mai 2011

3 kommentarer:

  1. Greetings from Finland. Thus, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

    SvarSlett
  2. Takk for fine ord på min nyklekkede blogg:) Vi har nok en fellesinteresse når det gjelder Loppis. I dag har jeg vært på 7 stykker her i Sverige, det ble dessverre ikke så mange bilder, var så mye å se på at jeg glemte alt, men noen vil jeg by dere på i morgen. Kanskje sees vi i bloggland da? Ha en flott kveld:) Hilsen Marielle.

    SvarSlett
  3. Har tittet på bildene dine - veldig herlige, du har fanget mange flotte stemninger. Som jeg har skrevet under vinterbildet likte jeg det spesielt godt:)

    SvarSlett

Følgere

Om meg